A hagyományos vezetékes telefon, ami valaha státusszimbólumnak számított és elérendő célt jelentett, nemcsak a családok, de cégek számára is, immár sokadik reneszánszát éli. Jellemző módon, a vállalatok azok, akik az üzleti telefonforgalmukat a hagyományos módon szeretik lebonyolítani,
hiszen a vezetékes telefon már bizonyított a megbízhatóság és a költséghatékonyság terén. Az üzleti telefon, ami valaha egy cég sikereinek kézzel fogható jelzője volt, egy fontos és hasznos eszköz a huszonegyedik században is. Persze az elmúlt évtizedekben sokat fejlődött, lépést tartva a kor technikai kihívásaival és a konkurens mobiltelefon által diktált versennyel.
Az üzleti telefon díjszabásai, extra szolgáltatásai, mint például a hangposta, a hívásátirányítás, hívásvárakozatás vagy hívószám-kijelzés megfizethetőek és mindenki számára elérhetőek.
Legyen szó kényelmi funkciókról, vagy kedvezményes percdíjakról, a hagyományos üzleti telefon állja a versenyt bármelyik mobilszolgáltató gazdag kínálatával.